Motorový olej, syntetický, balení 20 litrů, specifikace: SAE 5W-30, ACEA E4, E7, Cummins CES 20077, Deutz DQC III-10, Mack EO-N, MAN M 3277, MB-Approval 228.5, MTU Oil Category 3, RVI RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS 3
Katalogové číslo CAS 154C35
Číslo výrobku 154C35
Výrobce CASTROL
EAN čísla 2502100320425, 4008177083044
Záruka 24 měsíců
3 308 Kčs DPH
2 733,88 Kčbez DPH
SAE 5W-30
Balení 20 litrů
Třída viskozity podle SAE 5W-30
Uvolnění výrobce Cummins 20.077
Uvolnění výrobce Deutz DQC III-10
Uvolnění výrobce Mack EO-N
Uvolnění výrobce MAN M 3277
Uvolnění výrobce MB 228.5
Uvolnění výrobce MTU Oil Category 3
Uvolnění výrobce RVI RLD-2
Uvolnění výrobce Scania LDF-3
Uvolnění výrobce Volvo VDS 3
Specifikace ACEA Diesel E4
Specifikace ACEA Diesel E7
Olej Syntetický olej
Viskozitní třída SAE 5W-30
Typ kontejneru Kanystr
Obsah [litr] 20 l

Castrol VECTON Fuel Saver E7 5W-30, 20L

Nový Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je syntetický motorový olej formulovaný na bázi unikátní technologie System 5 Technology™, která poskytuje až o 40 % vyšší výkonnost1 moderním evropských naftovým motorům. Na motoru normy Euro 5 poskytuje také úsporu paliva až 1 %2 při evropském jízdní cyklu v porovnání s moderním motorovým olejem viskozity SAE 15W-40.

Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 je speciálně navržen pro zvýšení úspory paliva v široké škále naftových motorů evropských výrobců*. Je rovněž vhodný pro prodloužené servisní intervaly tak, jak je předepisují mnozí evropští výrobci nákladních vozů, včetně Mercedes-Benz, MAN a Volvo.

Není vhodný pro motory Euro 4, 5 a 6, které vyžadují olej typu Low SAPS. Pro tyto aplikace Castrol doporučuje Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9.

Výhody:

Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 s unikátní technologií System 5 Technology™ se přizpůsobuje neustálým změnám provozních podmínek a pomáhá maximalizovat výkonnost v 5 klíčových oblastech: spotřeba paliva, spotřeba oleje, ochrana po celou dobu výměnného intervalu, životnost součástek motoru a jeho výkon. Dále také:

  • Poskytuje úsporu paliva bez kompromisu z hlediska ochrany motoru.
  • Bojuje proti opotřebení důležitých součástek motoru i s nízkou viskozitou.
  • Předchází tvorbě úsad na pístu, čímž snižuje spotřebu oleje.
  • Chrání proti tvorbě kyselých nečistot během provozu motoru.