Pokud potřebujete reklamovat zboží, vyplňte prosím příložený dokument. Obsahuje údaje potřebné k vyřízení reklamace zboží bez zbytečných průtahů.

Pokud požadované informace nedodáte,můžeme vás kontaktovat zpět a požádat o jejich doplnění. Reklamační řízení započne ve chvíli, kdy obdržíme kompletní zboží i informace nutné k reklamaci.

Při reklamaci již namontovaných náhradních dílů je nutné vyplnit reklamační protokol (k dispozici níže). V tomto protokolu se uvádí údaje o vozidle, kam byl díl namontován (včetně stavu ujetých kilometrů při montáži a demontáži), údaje o servisu nebo certifikované autodílně, kde Vám byl díl na vůz instalován, a popis závady. 

Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. Pokud je reklamace vyřízena  jako oprávněná, může zákazník požadovat proplácení nákladů nutných k zaslání zboží. Výše hrazené dopravy se řídí ustanoveném NOZ jako nejnižší nutné náklady k doručení zboží.